Organizacija "Komanda-540"

Организација «Команда-540»


-Основи организације инфраструктуре и учлањење-


Покровитељ, Заштитник и Контролор Организације «Команда-540» је Свети Арханђел Михаило, Командант Небеске Војске.


Сви чланови Организације свом имену и презимену придодају испред садашњег имена и «Срб и ја», нпр.: Србија Драгољуб Татомировић, и тако постају чланови јединственог Братства које се потчињава Богу Србу и чини са Њим јединство, признајући за Заштитника, Покровитеља и Контролора - Команданта Небеске Војске, Светог Арханђела Михаила.

Ово је Крвни Завет са Богом, који се не може изневерити без лоших последица по онога који се одрекне Завета са Њим.
Завет је дат у тренутку када онај који намерава да постане члан Организације «Команда-540» по први пут то изговори и потом се као такав потписује у комуникацији у оквиру «Команде-540» - значи нема ритуала, нема сведока, нема спискова – све обави сам Заветник у друштву Бога!

Упозорење: Молим вас, не играјте се са овим поступком – ако хоћете, наравно да можете да примените Поступак давања Крвног Завета. Али, мерите, размерите, изађите себи на мегдан, биће ситуација када се у целости мора прихватити Принцип довољности.... није баш лако живети и радити, а да се то Богу Србу свиђа – али, ко може - може, остали да знају, па ако некада буду могли и њима је ово отворена могућност.

После тога се догађа следеће:

Два Заветника, два који се зову Србија, састају се неким послом, у вези Завета који је дат и тада им се обавезно и увек придружује лично Исус Х(ристо)с, како је и обећао пре одласка у Небо. Заветници ће то осетити и видети, осетиће Његово присуство кроз лакоћу постизања договора и кроз реализацију таквог договора постигнутог у Његовом присуству и уз Његову помоћ. Договор мора да твори Добро.
Лакоће реализације ће бити скоро неразумљива, али се не треба изненађивати што нам се све уклапа и намешта на најбољи начин.

Схвативши то, Заветници постају Теозофиони који су искусили непосредно помоћ невидљивог и свеприсутног Бога.
Не чине ништа специјално, не издвајају се од других људи, настављају са реализацијом својих планова, али добијају дар да лако и јасно свакоме објасне, да их придобију за  план «Команде-540», који и није њихов већ један - једини, то је План Заштитника Арх. Михајла - Братство се увећава без потребе додатних објашњења или убеђивања, јер је свима све јасно, сви су осетили невидљиву, а видљиву, помоћ и о томе се не прича, већ се води рачуна да се не учини нешто што би довело до укидања ове невидљиве, а видљиве, помоћи. Бог Срб је наш верни Помоћник који никада не издаје! И само се у Њега и треба уздати – наравно и у Његове Помоћнике, као и оне људе који су помагани и који већ уживају помоћ засновану на Крвном  Заветовању.

Сада када сам ово објаснио могао би свако да искористи овај образац и злоупотреби га – али нема опасности! Они не могу да лажима призову Помоћника који никада не издаје, те се о тим тривијалностима слугу другог, њиховог, бога, не треба уопште бавити. Рампа је за њих непролазна и трајна! Лажан Завет Крвљу плаћа се одузимањем остатка крви! Па ко жели, нека се игра са оваквим стварима.

Наравно, већини читалаца мојих блогова су познати многобројни ритуали тајних или полутајних организација које се не заветују свом Богу – то није наш Бог Срб – ту има много врло смешних ритуалних поступака који су смишљени да одвуку пажњу од размишљања шта се уствари чини, што је важно све док се не изговори завет том њиховом богу, који строго кажњава оне који би да га напусте – па се мора детаљно научити протокол заклињања, произвођења у нешто, после чега му човек потпише да се сјединио са неким!
Па који је то човек који би оверавао такав неки завет?
Ко га је овласти, изабрао, откуда се он појавио?
Чиме он доказује да се у том тренутку са њим, тим који даје завет, нешто специјално догодило, да се сврстао под барјак тог њиховог бога?

Нема тога, и због тога су све те организације моћне и врло немоћне – само један од оних које помаже Бог Срб, својим мислима и неизговореним жељама, спречава реализацију сваког њиховог плана – и због тога су оне значајне за сагледавање само због истанчаних метода којим заваравају наивне и безбожне глупане, па и међу Србима, којим се после повратак чини немогућим, па остају под барјаком некога ко није Бог и који је увек неки човек са свим особинама човека, и који је стално у позицији да буде лицемер јер мора да показује како се и сам понаша као да верује у оно што прича осталим којима је надређен!

У Организацији «Команда-540» прича је излишна, потребна су нека разјашњења искуснијих, размена искустава, али се о суштини Спознаје не разговара јер је свима позната из непосредног доживљаја.

Наш Владика Николај Велимировић је силом уништио Богумиле, насилно и на превару их преводећи у Богомољачки покрет, али је тај покрет постојао само док се сила црквених власти над њим надвијала – после тога је отишао у историју, јер није било некога ко би их уверавао да су они оно у шта су их превели!

Због таквих некадашњих поступака и садашњих мера које предузима Хришћанска црква, није било могуће направити организацију људи који су Спознају Бога доживели непосредно и мимо цркве, јер је црква увек хтела да се Спознаја Бога везује искључиво за људе из њене организације, као да је Бог такве послове поверио људима, и то баш свим оним који су постали свештеници, као да Бог није трајно за себе задржао право кога ће изабрати и помагати у спровођењу људских планова који су у сагласности са Његовим Плановима.

Сада се то догађа. Стварање организације. Једноставно, тајно у присуству Заветника и Бога, јавно, јер су видљиви резултати таквог заветовања – они се не крију, јер се тако проноси начин на  који се може боље и лакше, а под истим условима под којима то чине и они који не желе да се заветују - не могу или не знају једноставни начин Крвног Заветовања!

Ја хоћу да својим извесним, минорним,  знањем и искуством помогнем оне који желе ту врсту помоћи, у свом и у државном и у народном интересу. Хоћу да разговоре са Монахом без манастира са којима сам више пута разговарао у последњих 15 година учиним доступним и вама који ћете хтети и смети да се заветујете.
Број таквих је небитан.
Увек ће их бити довољноако буде недостајало попуниће се на начин о којем ми не треба да бринемо.
Сада је Србија скоро у целости покривена таквим људима, али је та покривеност неравномерна, неки крајеви су густо покривени док су неки скоро откривени, ради се на уједначавању, и на овај начин се жели охрабрити они који су схватили шта нам се догађа и шта се може учинити, како би се у свакој Општинској Бази нашла бар по два-три Заветника, мушкарци и жене, којим би се тада отпочела пружати помоћ, а они почели да «Команду-540» ојачавају својим истомишљеницима и оним који су исто доживели и сазнали.

Ми користимо средства која су намењена за контролу људи – Интернет, компјутер, оно што такви контролори нису успели да склоне од оних који се противе таквој контроли, они теже за бројем - ми тежимo за заслужним, њих занима људско тело - нас занима душа као командант тела – ко овлада командантом овладао је и његовим оделом-телом.
Бог може и свако зло да окрене на наше добро! Јер, да није овог начина комуницирања, како би се ми одвојили од оних других?

Овако: само наша воља и ствар је завршена!

И замислите да нас буде много хиљада са једном вољом – колика је то сила на Земљи, а тек у Небу где одлазе све наше жеље на одобрење пре испуњења, и буду испуњаване!
Сила без униформи, оружја, чланарина, регистара, уписа у државне списе...... јер, сила душе је сила самог Бога Срба, и њој се нико не може успешно противити.
Зар нису само пре месец дана све метеоролошке службе, којим се придружила и наша, говориле да су априлске кише последње у овој години – они знају – па се сада даве у поплавама широм  држава које су однеговала такве зналце!

А дигла се у Србији права узбуна у тајним службама, и не само у Србији, да утврде ко су досадашњи чланови Братства који владају Србијом, оваквом, и који намеравају да ненасиљем у целости преузму власт над њом. 
Мене, малог и безначајног, контролишу на све могуће физичке и техничке начине – на које ја не обраћам пажњу све док ми баш не засметају, а они се труде да буду невидљиви, као да је то људима могуће - са циљем да се потом идентификују припадници Братства, да се подмите, да се уцене, да им се објасни да су криву.... и све друго што чине људи у служби која није служба Богу Србу.

И ја у целости њих разумем, није лако зарадити плату на пословима који се не знају, који се не разумеју, а који их и лично веома интересују – многи од оних који контролишу моје телефоне и интернет прикључак жарко би желели сусрет са мном, све мислећи да сам ја тај кој знам више него што пишем – због тога ми упућују моје "другове", «пријатеље», «случајне намернике», све мислећи да ће у разговору са мном сазнати и нешто више. Посебно ко стоји иза мене: Русија, Америка, Немачка.... као да су то једине силе, као да у односу на све њих не постоји један неописиво Велика Сила – Сила која влада на Небу и Земљи – али ево, ово због тих који питају:

Да, иза мене стоји баш та сила на коју мислите! Она је стала иза мене, поткупила ме, уценила ме, натерала ме да се држим Принципа довољности.... и нисам имао другог избора. Име те земаљске силе сами испишите.

А ја скоро да ништа и не знам, понешто ми се учини јасним и ја то поделим са онима који прате моја писања на ова два блога. Па коме буде од користи - буде.
Синоћ ми је познаник, магистар квантне физике више од пола сата објашњавао корист од овако одабраног имена Организације, а ја нити знам нити волим математику, али се поклопило са његовим знањем и теоријама да је овај број 540 некако много битан.
Дај Боже да јесте, ја сам га олако одредио водећи рачуна само о нечем што је било у том тренутку битно – био сам тада на Равној Гори на коти 540! Тада када ми се учинило једноставним да од постојећих и будућих Заветника, оформимо Братство у Србији.

А када сам први пут поменуо «Братство» - у њега су/се подоводили многи из света бизниса, научника, полиција, војске, езотериста, магијаша, астролога, превараната, комуниста, радикала, демократа....., све по њиховим критеријумима и на основу онога шта они могу уз помоћ силе власти или свог знања. Али, није то - то! Они за друге силе и не знају и ево им прилика да сазнају и да се прикључе, има међу њима и бандита са духом витеза. Дух је важан!

Ја се на то смејем у себи, Братство је огромно!

Још се не познају, али ће се убрзо упознати, целе легије земаљске војске Арханђела Михаила ће у овим тешким временима учинити Завете са Богом, одахнуће од терета и потом ће се скупљати по базама којим припадају, или на неком месту о којем се договоре - све без спискова, без регистара, без могућности ових који ка мени шаљу своје сараднике, да било шта сазнају, обавесте ...... јер ће само видети мноштво које међусобно разговара, које не заговара никакву примену силе, која чак и таквим нуди ратлук и воду.

Онај кога Бог Срб помаже може и да се игра, мада не треба у томе претеривати, али није опасно ако се увек помисли да то што лако решавамо не чинимо ми, него Онај који нам помаже, и не ради нашег прослављања већ ради Његовог.

Зар није поучно гледати шта се све чини да се победи на изборима у некој општини где се на различите начине кўпе душе 20-30% оних који не мисле, увек спремних да гласају и за неког другог ко понуди више?
Зар није поучно гледати колико су заштићени они који су Бога Срба признали за свога оца и пре свог имена - званичног имена - упишу Његово име и показују се као Његова деца?

Организација «Команда-540» - шема организације:

*«Команда – 540» Србија

*«Команда-540»
Окружна база____________

*«Команда-540»
Општинска база _________

*«Команда-540»
Одељење Општинске базе
________ у _____________

Ко ово прихвати и спроведе Крвни Завет, имаће храбрости и да ми се јави, а ја да јавим онима који одлучују,  ради планирања да се на Коти 540 састанемо пре времена настанка могућег хаоса у Србији, како би се договорили, опремили одређеним обележјима и примили шифре и кључеве за коришћење истих.
Наравно и ради одлуке у увођењу у правне оквире Србије, тако што би се организовали на прописани начин. А ако не буде времена, онда ће «Команда-540» деловати у стању у којем се затекне.

Предвиђено је да Командом-540, Окружним и Општински базама и свим Одељењима руководе они који хоће, смеју и знају – планирајте такве да потом не губимо време. Нису нам потребне никакве просторије, делујемо из личних простора, користимо своја новчана средства и возила, не  тражимо дневнице ни путне трошкове.... улажемо у Крвни Завет! Вратиће се вишеструко увећано, а нама који усвојимо Принцип Довољности и мале новчане суме су довољне. Јер ће Организација учинити да се не креће на пут свако својим  колима, већ по четворо у једним или изнајмљеним  комбијем, аутобусом.... знаћемо како треба.
Приштедите неки износ и за овај трошак, прво се уложи па се онда добија!

Бог са нама – Пристани Боже!
Слава Покровитељу «Команде-540»
Арханђелу Михајлу!

Драгољуб


Постављено 5.6.2013.г. у 17,20 ч.
_________________
Снимљено 4.11.2015.г. у 11,22 ч.-

10'12"  -




10 comments:

Unknown 7. јун 2013. 12:47  

7522 л.Г., трешњар, дан 7-ми.

Помаже Бог, Командо 540!

Начелнику Команде, Архистратигу Михаилу,
Сваки Србин, рођењем носи генетски запис да буде и жетелац и војник кад устреба. Кроз векове деца Ромог Дабе се силно потрудише да сатру Србадију и Србијицу нашу напаћену, било физичким уништењем, било турчењем, арбанашењем, унијаћењем, ''космополитизацијом'' и ''интернационализацијом'' (читај: САМОПОРИЦАЊЕМ имена и духа Србског), комунисти и најновији еврољуби и евроунијати. Све можеш да будеш, (црногорац, бошњак, македонац, буњевац, шокац, влах, војвођанер, косовар, арумун,педер илити Геј (веома пожељно)...па и црни Циганин, (по евроунијатском : Ром)), само Србин НЕ СМЕШ И НЕ МОЖЕШ! Право је чудо, и ИСТИНСКО ЈЕ ЧУДО БОЖИЈЕ, да још увек има Срба и да постоји, каква таква држава СРБИЈА, поред оволико ОТПАДНИКА! СЛАВА БОГУ НА ВИСИНИ!
Крштењем постајемо Христова браћа, синови и кћери Бога Живога, али није згорега с времена на време преиспитати се и обновити Завет Богу Живоме, унутар срца својега. Псалмопојац рече: ''Они на коњима и бојним колима а ми са именом Господњим на уснама!''
ХРИСТОС ПОСРЕДИ НАС!
ЈЕСТ И БИЋЕ!
Срб и ја, Милан Ц. Исаиловић, мрав пешадинац.

Zlatni bilten 7. јун 2013. 23:15  

Одговор на Милан Исаиловић: Добро дошао брате Милане! Да водим неки регистар рекао бих да Ти је додељен број1001 - одмах иза оних 1000 који се знају - нема Регистара, али се памти! Свако добро од Д. Татомировића, у славу нашег Начелника Арх. Михајла!

Напомена: Не бојте се браћо Срби - чекамо вас!

SRBija Tanja Stanisic 16. јун 2013. 21:25  

"Светлосни запис Срба носи чудесну звездану енергију, тајaнствено божанско дејство, а тако силна стваралачка звездана енергија захтева духовну строгост и озбиљност, духовну и ратничку изузетну одговорност!"

Verujmo u boga iskreno i njegova pomoc nece izostati!

Srbija Tanja Stanisic

Миланка Плећевић,  21. јун 2013. 18:58  

Поштовани, желала сам да се боље упознам са активностима које предузимате и Организацијом у коју бих се , евентуално, учланила. Међутим,никако ми не полази за руком да схватим о чему се заправо ради. Да ли је у питању политичка организација, покрет, удуржење или нешто слично! Не знам ништа о Вама господине Татомировићу,видим само да на овом блогу критикујете стање у земљи, људе на власти и ту се слажем са Вама. Слажем се и да треба да се организујемо и да треба неко да нас поведе у акцију, Ви очигледно знате коме бисмо могли да поверимо ту част и дужност. Дакле, заиста ми је драго да има таквих људи као што сте Ви и Ваши сарадници.Једина ствар која ме прилично спутава да потпуно поверујем у добру намеру је - невиђена апатија људи на свим нивоима - од вајних интелектуалаца, академика, обичних грађан..... о прелетачима, издајницима - да не говорим: у кога год сам се поуздала, испоставило се да је купљен или уцењен ! Извините ако сам Вас узнемирила. Пратићу Ваш рад и желим Вам успех.

Zlatni bilten 21. јун 2013. 23:37  

Одговор на Миланка Плећевић:Поштована г-ђо Плећевић,
Веома ми је жао што сам Вас довео у стање да нешто читате а да не схватате замисао, жао ми је и што наводите да о мени не знате ништа, а ја све што сам знао о себи поставио на овај блог и то је свима доступно. да ли сте Ви то прочитали? Моје деловање није превасходна критика власти-ја покушавам да објасним наше укупно стање и власт као саставни део наше државе и нас самих - у више од 400 наслова рекао сам све што сам имао-као криминолог и као теозоф. Више бих волео да ми поставите конкретно питање, а ако не схватате замисао "Команде-540" онда је можда наша прича и бескорисна.
Желим Вам свако добро. Д. Татомировић

Анониман,  28. јул 2013. 12:29  

Za clanstvo:Milan Jovanovic milanjovanovic25@ymail.com

Анониман,  28. јул 2013. 12:32  

Ispravka:za clanstvo:mjovanovic25@ymail.com Hvala,spostovanjem Milan Jovanovic

Анониман,  1. март 2014. 00:54  

Овакав завет није лаган али вреди за Србију, за Србе и за мене!
Срб и ја Верица Стојиљковић, Ниш

Unknown 25. јануар 2021. 01:27  

licni susret i kontakt... Svako dobro pozzz...
ivansimic1608@gmial.com

Bora 26. новембар 2022. 07:38  

Za clanstvo borivojepetrovic73@gmail.com

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh