Lečenje Manezijum-hloridom



Магнезијум-хлорид као лек!
 

Захваљујући др Мирјани Стојановић, научнику из Института за нуклеарне и друге минералне сировине у Београдукоја ми је проследила текст који се односи на лечење Магнезијум-хлоридом, у прилици сам да читаоцима «Златног Билтена» понудим још једну информацију о начинима лечења из делокруга тзв. Алтернативне медицине - определио сам се да га овде поставим, имајући у виду да се већ сада поставља питање сврсисходности употребе најразличитијих лекова који су резултат трке фармацеутске индустрије за профитом.

Захваљујем др Стојановић на сарадњи 
са «Златним Билтеном!!

Драгољуб

Постављено 3.12.2012.г. у 13,00 ч.
_____________________________________
Овај чланак је написао свештеник, отац Jahn Schorr
професор физике и биологије. 
   
«Када сам имао 61 годину, скоро сам остао парализован, а то је било пре 12 година. Пре него што сам започео лечење магнезијум хлоридом, јаки бол ме је пробадао у леђима, што је билопрема речима лекара, неизлечиво. Кад сам ујутро устао, осетио сам јаке болове у кичми. Живац (Ишијадикус) је проузроковао болове. Тешко сам се кретао, морао сам све да радим седећи. 
То је трајало око годину дана. Бол је постајао толико озбиљан да сам морао отказати сва путовања. Једнога дана сам се вратио у град Флореанаполис (Бразил) и потражио новог специјалисту који ће ми помоћи. После радиографије су ми рекли да су моји пршљенови у тешком стању јаке декалцификације. Није ми било помоћи. На крају сам имао велике муке с боловима, било да сам седео, стајао, лежао... 
Након свега тога сам се запитао: Шта је ТО што могу учинити? За традиционалну медицину сам био изгубљен случај, тако да ми је преостала само Божја помоћ. Молио сам БОГА за неко решење. Затим се десило да су ме кроз неколико дана носили у Порто Алегро (Бразил). Тамо сам се упознао с оцем Хуарезом, који ме је уверио да је лечење мог проблема врло једноставно. Рекао ми је да за ТО морам узети Магнезијум хлорид

Он ми је показао медицинску књигу оца Поига, шпанског свештеника и славног биолога који је открио лековиту моћ магнезијум хлорида, стекавши искуство у оквиру своје духовне заједнице. 
У то време је његова мајка имала тешку артрозу – последњи ступањ. Отац Хуарез ми је рекао: „Ако узмеш ту со, нећеш умрети, осим ако сам себи не прострелиш метак кроз главу или ако можда доживиш неку несрећу.“ 

Почео сам узимати једну дозу магнезијум хлорида сваког јутраКроз три дана сам прешао на једну дозу ујутру и једну увече. Тако сам и наставио. 

Двадесетог дана, након што сам устао, био сам сам себи чудан. Помислио сам: МОЖДА САЊАМ? Нисам више осећао болове и с лакоћом сам ишао у шетњу градом, сећајући се десетогодишњих тешкоћа. 

Након четрдесет дана могао сам ходати уз врло мало бола који сам осећао целог дана у мојој левој нози. 
Након шездесет дана, болесна нога је оздравила и била боља него десна. 

Након три месеца почео сам осећати да су моји зглобови покретљивији. Нови таласпозитивног живота осећао сам у целом телу. 

Прошло је десет месеции ја сам постао гибак као змија. Осећао сам се препорођено. 

Недостатак магнезијума у људском телу, проузрокује, између осталог: општу слабост, дегенеративне болести попут рака, туберкулозе, дијабетеса, поремећај живацакоштане проблеме... 
Магнезијум хлорид скида калцијум са погрешних места (наталожен у зглобовима), те нормализује проток крви, а крвни притисак се стабилизује. Живци постају смиренији и човек се осећа боље – мисли јасније, памћење и концентрација се побољшавају, крв постаје чистија... 
Нестало је и оштро пробадање у јетри и простати која је пре неколико година била за операцију! 
Људи су ме питали шта ми се то догодило. ПОДМЛАДИО СИ СЕ! Тако сам се и осећао. Поново ме је преплавила радост живота. Моја дужност је да објавим овај чланак, као захвалност Богу што ме је услишио! Овај чланак је посвећен свима онима који трпе бол и осећају се болесно. 

ПРИПРЕМА МАГНЕЗИЈУМ ХЛОРИДА: 

Прокувати један литар воде и оставити да се охлади. У флашу или другу стаклену  посуду прво сипати 33 грама Магнезијум хлорида, а потом  и један литар прокуване и охлађене воде
Добро затворити и промућкати. Увек тако поступати. 
Нема потребе да се држи у фрижидеру. 

ДНЕВНА ДОЗА: Величина мале шољице за кафу, а све у зависности од врсте болести и старости особе. 

1. Магнезиум хлорид поново успоставља минералну равнотежу код артрозе, подстичући функције органа, као што су бубрези, да луче «ацидум урикум» (мокраћна киселина). 

2. Регулише рад живаца и мишића и учествује у преносу импулса у живцима. 

3. Магнезијум хлорид је главни фактор психофизичке енергије и држи равнотежу у механизму деловања и опуштања мишића, спречава замор мишића и њихово грчење, јача мишиће, те је препоручљив за сваког спортисту. 

4. Магнезијум хлорид је потребан за правилан рад и функционисање срца, има важну улогу у многим биолошким процесима. 

5. Побољшава пробаву и даје енергију, добар је антидепресив и одлично средство против стреса. 

6. Игра најважнију улогу у регулисању телесне температуре. 

7. Користан је за превенцију високог холестерола. 

8. Регулише функцију црева. 

9. Има значајну улогу у формирању костију. 

10. Има значајну улогу у метаболизму угљених хидрата и протеина. 

11. Овај напитак доприноси решавању проблема иритираних живаца мишићанпр. код тетануса, епилепсије, итд. 

12. Смањује количину масти у крви, делује против артериосклерозе, чисти крв, оживљава мождане ћелије, даје и одржава виталност до дубоке старости. 

13. Након четрдесет година живота организам човека добија све мање и мање магнезијума кроз храну, што је узрок старости и болести. Стога, магнезијум треба узимати у складу са годинама старости. 

14. Решава проблеме простате и хемороида. 

15. Спречава грип. 

16. Продужава младост – виталност. 

17. Спречава гојазност. 

18. Спречава рак. 

19. Спречава артериосклерозу. 

20. Изврстан је лаксатив. 

21. Регулише пробаву. 

22. Смањује проблеме бронхитиса. 

23. Спречава озеблине. 

24. Делује против непријатног задаха. 


ДОЗЕ 

Од 10 до 50 година: пола мале кафене шољице.


Од 51 до 70 година: једна кафена шољица ујутру. 

Преко 70 годинаједна кафена шољица ујутру и једна увече. 

Људи који живе у граду и хране се сиромашно због рафинисаних намирница, требало би да узимају мало више магнезијума. За људе који живе на селу, доза може бити мања. Сигурно је да особа која узима магнезијум неће решити све проблеме своје болести, али ће болест бар донекле сузбити и обновити виталност. 

Узимање магнезијума не изазива зависност – без бојазни се може узимати истовремено с другим лековима. 

ПРОБЛЕМИ-РЕШЕЊА: 

КИЧМА: ишијас или крста са декалцификацијомУзети једну дозу лека ујутру, другу по подне и трећу увече. Кад је проблем једном решен, узимати превентивно, једну или две дозе на дан, зависно од старости. 

АРТРОЗА: Мокраћна киселина се таложи у зглобовима, посебно у прстима који отичу. То се догађа зато што бубрезима недостаје магнезијума. Будите опрезни, јер можете оштетити бубреге, па узмите једну дозу ујутру, и ако у року од 20 дана нема побољшања, увести и вечерњу дозу. 
Кад оздравите, наставите са превентивном дозом, према старости. 

ПРОСТАТА: Болеснику који више није могао мокрити, саветовали супре операциједа узме три дозе магнезијумаи стање се побољшало. Након недељу дана био је излечен без операције. 
Најпре треба узимати једну дозу ујутру, две после подне и две увече.  
Касније – превентива, минимална доза, у складу са годинама. 

ПРОБЛЕМИ СТАРОСТИ: укоченост тела, тремор, круте артерије с наслагама холестерола на унутрашњим зидовима, недостатак активности мозга... Узети једну дозу ујутро, једну после подне и трећу у вечерњим сатима. Након побољшања, узети минималну дозу за превенцију, према годинама. 

РАК: Свако га може добити и разболети се. Рак је последица оштећења ћелија штетним супстанцама. Те болесне ћелије се не мешају, не  повезују са здравим ћелијама и нису штетне све док се њихов број знатно не повећа. Ово се лако може спречити помоћу магнезијум хлорида и здравих ћелија. 
Код спорог ширења рака није присутан бол, све док не наступе прогресивни облици. У том случају, појављују се разни вируси који нападају здраве ћелије и узрокују ширење болести. У случају да се болест већ раширила, магнезијум хлорид може спречити ширење али не и излечити, мада су познати и такви случајеви. 
Постоје знаци који казују да је склоност обољењу од рака наследна. Магнезијум хлорид је превентивно средство за рак дојке. 
Треба да пазимо да не једемо храну која проузрокује рак. Магнезијум хлорид је као лек довољан да организам стекне уравнотежене минералне соли и тако се заштити од разних болести. 


У сваком случају, препоручује се, кад се ситуација поправи, смањење дозе магнезијум хлорида на најмању могућу меру (узимати га превентивнопрема старосној доби)Такође је пожељно обуставити пијење магнезијум хлорида у периоду од 2 до 4 месеца, а затим наставити поново, 4 до 6 месеци – с минималном дозом, па престати, итд...»

3 comments:

Zlatni bilten 19. новембар 2013. 13:35  

Обавештење за г-ђу Гордану Сандаљ у вези њеног текста као коментара на овај наслов: Поштована, прочитао сам Ваш текст о искуству у лечењу методима које сте сами комбиновали и захваљујем на поверењу да то Команди-540 ставите на располагање. Блог Златни Билтен има и један наслов о алтернативној медицини са више начина лечења алтернативним средствима, али он није специјализован за алтер. медицину и на исти не стављам методе које су компликоване или скупе за примену - ова Ваша је баш таква, па Вам сугеришем да Ваша искуства објавите на блоговима или сајтовима који су специјализивани за елтер. медицину. Од Вас сам очекивао неки наслов из тематике којом се моји блогови баве. Свако добро жели Вам Д. Татомировић

Unknown 31. јануар 2014. 19:01  

molim Vas recite šta mislite o objavi da je magnezijumhlorid štetan za organizam. Pozdrav.

Zlatni bilten 31. јануар 2014. 20:58  

Драгољуб Татомировић, одговор на Слађана костић: Поштована, ја нисам доктор медицине, наслов сам поставио по основу мишљења и сугестија др Мирјане Стојановић која се иначе и бави минералним сировинама - не знам где сте видели објаву о штетности Магнезијум хлорида, ја просто не могу да останем жив од рекламирања на ТВ, Магнезијума у води, у таблетама....и нисам никоме сугерисао да користи без икаквих резерви искуство аутора текста о Магнезијум хлориду, ја сам тај текст само учинио доступним мојим читаоцима, исто као и у свим осталим насловима у којим износим своје ставове о различитим питањима. Ви се сами опредељујете, консултујте некога коме верујете, користите га или немојте, мени је сасвим свеједно, а волео бих да буде од користи бар некима. Поздрав од Д. Татомировића

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh