Remont Puta svile!


Ремонт Пута свиле!

-Деоница кроз Србију-


В е з а:

Некадашњи Пут свиле - трговачки и транспортни правац којим се из Европе стизало до Индије и Кине, није изгубио на значају нити га се било ко од корисника одриче. Напротив, борбе се води да он буде проходан и под контролом оних који би га највише и користили, јер је то незаобилазни копнени правац који се ничим не може заменити.
Често и сам користим овај стари добро познати правац за објашњења оволиког напора Америке и Енглеске да тај правац, без обзира на земље кроз који пролази, буде под њиховом контролом.

Сада, стицајем повољних околности, примио сам поздрав и пакет урми од  мог познаника из Истанбула, кога сам упознао као притвореника док сам био криминалистички инспектор, који се спрема за одлазак у пензију и у вези са тим свог будућег наследника је упутио на специјалистичко путовање са задатком да прегледа транспортну трасу (опојне дроге хероин - моја напомена), од Газиантепа на граници Турске са Сиријом до Истанбула, правац преко Измира и Анкаре, затим до Софије, са краком ка Скопљу и Приштини, односно краком до Букурешта у Румунији и правац Софија – Ниш - Бујановац,  правац Ниш - Београд-Загреб – Љубљана - Милано у Италији, као и правац Београд – Суботица –Сегедин – Будимпешта - Беч, односно правац Љубљана – Аустрија.

Одлучио сам да овог пута примим и поздрав и поклон у облику две кутије урми, одвео сам на ручак, у један леп мотел поред аутопута Ниш-Београд-Шид, будућег наследника мог познаника који је и сада (мој познаник) незванични Директор Регионалног Транзитног центра за хероин у Истанбулу, и који је овог наследника бирао 20 година стављајући га на низ тешких проба – па када је прошао, добио је улогу онога који снима трасу, бележи шта на њој треба мењати са правом да утиче и на избор оних који ће надгледати делове трасе кроз поједине земље.

Било ми је интересантно да и ја упознам тог будућег наследника, мало из радозналости, мало као остатак нечега чиме сам се инфицирао док сам примао плату у вези послова сузбијања кријумчарења опојних дрога.... хтео сам за себе и за читаоце мог сајта Златнибилтен.срб који је намењен регистрованим читаоцима, да прикупим нформације из прве руке, мада ме је у суштини занимао утицај ових контролора трасе на политику у појединим државама - Турској, Бугарској, Румунији, Македонији, Косову и Метохији, Србији, Хрватској и Словенији.
Овог пута нећу цитирати мог саговорника, нисам добио такву дозволу, али ћу у објашњење унети све оно што ми је рекао, а да не смета послу због којег је кренуо на овај дугачки пут, водећи рачуна да ја нисам задужен за послове који би подразумевали да он буде идентификован, надгледан - није ми дао број телефона нити знам његове податке - легитимисао се лозинком коју мој познаник чува од 1981.г. када сам га посећивао у затвору - као и да ми он у било ком тренутку није саопштио било какав податак о намери да се он убудуће ангажује у вршењу било којих кривичних дела кроз Србију – говорио ми је као сувласник велике транспортне фирме која се бави транспортом различитих роба из Турске у Европу и обрнуто, није ни у једном тренутку напоменуо да је он тај који би требао да организује транспорт хероина кроз Србију, ја сам свој закључак засновао на хипотези да је он будући наследник човека који важи за Директора Регионалног Транзитног центра за хероин у Истанбулу, наравно то му је незванична функција, док је он званично акционар у великој транспортној фирми која има на стотине најновијих камиона-шлепера различите надградње.
Он ми није рекао, а ја имам право да постављам хипотезе и да их потврђујем или одбацујем.
Даље-клик на:

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh