Ja, vojnik Tanja...


Ја, војник Тања......


Доживљај војника Братства «Срб и ја» у току припрема за коришћење Енергија као оружја – писмо које ми је доставила:

Веза: Нaслов «Кључ за позивање Госта»  на Златном Билтену

«
Драги брате Драгољубе,

Извините што се мало одужило, али није намерно; сама сам са дечицом и око њих милион обавеза па никако да узмем и седнем да напишем емаил..али потрудићу се да будем мало више ажурна и да вам доставим све у наредна 2-3 дана.
Материјале сам прочитала већ неколико пута, слику
сам набавила и видећу да устанем ујутро рано пре деце да могу
на миру да урадим то што треба.
Испод је мали чланак који сте тражили.

_______________________

Када је у питању позивање госта, нашег Господа Исуса Христа, потпуно сте били у праву када сте рекли да је тај осећај јединствен и да не постоји ништа лепше са чим би се могло мерити.

Да би дозвали Госта заиста морамо бити упорни, али пре свега жеља мора бити искрена, чиста и јака; и тада је успех гарантован.
Ја данима покушавам наћи речи којима бих могла описати моменаткада осетите топлину у срцу и око њега, осећај мира, спокојства, милине и топлине;  у том моменту човеку постане јасно да нити треба, нити жели да тражи било шта материjално јер све је то пролазно а присуство Господа у вашем срцу и души је непроцењиво и нешто нај вредније што можете доживети.

Ономе ко спозна шта су праве вредности нема веће награде до овог горе поменутог, диван је осећај када знате да сте на правом путу и када се сваким даном трудите да будете што бољи и да схватите да не требате јурити кроз живот као без главе већ да требате ићи полако и сигурно, а пре свега са вером у Бога.  

Не знам колико вас je, из Команде 540, је уопште покушало позвати Господа у ваше срце (надам се да нисам једина) али верујте да много пропуштате и да као што сам већ рекла не постоји ништа битније, ништа вредније, и ништа светије од овог осећаја.  

Људи нису свесни колика је моћ молитве, колико је битно и покајати се најискреније уколико смо негде и погрешили, молитва је једини ефикасан лек за срце, душу и тело. Тада живите мирно; то се не може описати али све што вас је раније иритирало ( а то су обично глупости) постаје небитно, осећате се спокојно и у складу са самим собом а кад то постигнете и ваш живот долази у склад са вама.
У том моменту све долази на своје место јер ви иако не тражите ништа Бог тачно зна шта вам треба и невероватноса лакоћом корачате кроз живот.  
Захвална сам Богу што је редован Гост у мом срцу!

Најлепши поздрав,
Србија Тања Станишић

Постављено 15.8.2013.г. у 15,50 ч.


3 comments:

Анониман,  24. август 2013. 12:45  

Драги Брате и Заставниче Братства "Срб и ја" СД Татомировићу, драга Сестро Тања, Браћо и сестре Војници Заветници, хтео бих да вам представим свој доживљај позивања Госта, нашег господа Исуса Христа.

Када сам први пут читао Ваш текст са упуством за призивање Госта , а то је било крајем јула месеца, имао сам потпун доживљај Духа Божијег - топлине која купа срце. Описаћу тачно шта сам и како доживео. Већ у првом читању Вашег текста , нисам имао никакву сумњу да ће Господ одговорити на моје молитве. Једноставно сам ВЕРОВАО.
Поступио са по Вашем упуству , прекрстио се, рекао на глас Оче наш, и молитву са ВЕРОМ у себи. Није ми требао уопште велики напор, нити сам дуго чекао. Како сам седео у столици , почела је огромна топлина коју бих одредио као осећај љубави да ме испуњава од горњег дела тела ка наниже. Није била само топлина у срцу и пупку , већ се тај осећај разлио по целом телу и ногама. У истом том тренутку осетио сам да из мене исијава енергија, тачније осетио сам потпуну равнотежу, како бих ја то рекао између љубави, топлине у себи и енергије која исијава из мене. Практично осетио сам спокој , РАВНОТЕЖУ ДУХОВНУ. Осетио сам Благостање и тај осећај је трајао и нисам имао напор да задржим то стање. То искуство је неупоредиво са другим.

Хвала Богу и нашем Команданту Светом Арханђелу Михајлу.

Војник заветник Србија Владимир Миладиновић

SRBija Tanja Stanisic 24. август 2013. 21:33  

То је то! Ко верује, тај и осети и тај осећај се не може протумачити погрешно нити заменити са било којим другим. Много ме радује да нисам једина и заиста се искрено и од срца надам да ће овај списак да се прошири; а самим тим и да ће дати снагу и вољу осталима. Ништа горе написано није измишљено, ово је нешто чему сви требамо да се окренемо - Господу Богу и никоме и ничему више!

Поздрав браћо и сестре! Пишите што више и делите ваша искуства!

Србија Тања Станишић

Анониман,  29. август 2013. 00:50  

Поздрав Заставнику и свим војницима и од мене!

Блог Златни Билтен пратим већ дуже вријеме и кад сам видио да се оснива Организација "КОМАНДА-540" и, с обзиром на Покровитеља, карактер, устројство и циљеве саме Организације, одмах сам се уписао на списак да као родољуб дам свој допринос у раду Организације. Нисам ни једног тренутка сумњао у моћ једне овакве Организације и сад као њен војник сам се лично увјерио у то и свакако да је част припадати оваквој Организацији.

Ја би позвао све родољубе да се прикључе Организацији јер имају шансу да ураде нешто конкретно на мијењању оваквог стања у друштву које је све горе и горе и кад се као народ налазимо на путу нестајања. Лако је србовати на интернету и по кафанама, а кад треба нешто конкретно да се уради онда мук, пренемагање и страх! Па чега то ми има више да се бојимо и шта то можемо изгубити ако се сад не одупремо? Једино робовски положај у догледној будућности у држави/регији са ко зна којим именом, језиком и писмом! Од оноликог народа и онолике државе нас стјераше на шаку јада и комад земље којом још управљају странци а ми ћутимо и трпимо. Па браћо докле више? Покрените се и узмите ствар у своје руке јер нам неће нико слободу доњети на тацни, њу треба заслужити!

"Ко сме, тај може! Ко не зна за страх, тај иде напред!"
"Слободан живи а роб преживљава!"

Поздрав и свако добро!
Србија Славиша Пауновић

Постави коментар

Молба за читаоце: МОЛИМ ВАС да не постављате свој коментар у ово поље, јер исти неће бити објављен. Користите мој контакт и шаљите ми коментар са Ваше мејл адресе (која неће бити објављена) да могу да га проверим и да Вас контактирам поводом те провере. Наравно, потпишите својим именом и презименом свој коментар. Поштујте основна етичка правила и коменатришите и полемишите са садржајем а не са аутором.
Уколико Вам је ово неприхватљиво, немојте коментарисати,односно отворите свој блог па га користите по свом нахођењу. Захваљујем. Драгољуб Татомировић.

Временска прогноза

Курсна листа

Веб мастерс

  © Copyright 2010 Termokolor - Izrada sajta

Vrati se na Vrh